• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 27.10.14, 19:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vinüülplaadid tulevad tagasi

Ligi 30 aastat tagasi kadunud helikandjad nagu vinüülplaadid ja kassetid on tegemas oma tagasitulekut, vahendab CNBC.
Vinüülplaadid tulevad tagasi
  • Vinüülplaadid tulevad tagasi Foto: Bloomberg
Prognooside kohaselt müüakse tuleval aastal Suurbritannias üle miljoni vinüülplaadi – seda esmakordselt alates 1996. aastast, selgub Billboardi hiljutisest raportist.
Suurbritannia kirglikud muusikahuvilised ei ole ainsad, kes on sellisest nostalgiakaubast huvitatud. Eelmisel aastal kasvas USA-s vinüülplaatide müük 32% ning globaalselt tõi füüsiliste salvestiste (CD-d, vinüülplaadid ja kassetid) müük sisse 51,1% muusikatööstuse kasumist, selgub IFPI ja Nielson Soundscani raportitest.
Kuigi kassettide müük ei varasta CD-de ja mp3 allalaadimiste populaarsust, on huvi kassettide vastu alates 2013. aastast üha suurenenud.
Eelmisel aastal sai kassett 50 aastaseks ning 7.septembril 2013. aastal tähistati üle maailma kasseti säilitamise päeva; sellel aastal anti välja ka 50 kassetile salvestatud albumit.
2012. aastal suutis Suurbritannia muusikafirma HMV majandusseisakust taastuda, kuna hakkas klientidele pakkuma üha enam vinüülplaate.
Suurbritannia fonograafia tööstuse (BPI) avalike suhete juht Lynne McDowell märkis, et hiljutise BPI uurimuse kohaselt oli suurim taoliste muusikasalvestiste tarbijagrupp inimesed vanuses 35-44.
Tema sõnul on vinüülplaatide müüki kasvatanud eelkõige salvestise kuulamise naudingut pakkuv protsess, heli kvaliteet ja kaanekunst.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele